Karakter boyutu :



10 Şubat 2012 Cuma 07:09
Gazlı içecekler ve şeker akciğerleri de bozuyor
Yapılan araştırmaya göre şekerli ve gazlı içeceklerin çokça tüketilmesi, kronik akciğer rahatsızlıklarına yol açıyor.
Zararları konusunda her gün yeni bir çalışma sonucu açıklanan şeker ile ilgili bir araştırma da Avustralya'dan geldi.
Avustralyalı bilim insanları, sonuçları Respirology dergisinde yayımladıkları araştırmada, 15 yaşın üstünde 16 bin 907 denek kullandı.
Bilimciler, günde yarım litrenin üzerinde şekerli gazlı içecek tüketenlerde astım riskinin 1,26, kronik obstrüktif akciğer hastalığı (KOAH) riskinin ise 1,79 kat arttığını gördü.
Kaynak: 

Bu haber toplam 364 defa okunmuştur
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
DİĞER HABER BAŞLIKLARI



Facebook
Google
Yahoo
Digg
Del.icio.us
Twitter
FriendFeed
MySpace













