25 Haziran 2026
  • Ankara18°C
  • İstanbul21°C
  • Bursa20°C
  • Antalya24°C
  • İzmir22°C

ARDAHAN'DA 8 ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ MİDE BULANTISI VE KUSMA ŞİKAYETİYLE HASTANEYE BAŞVURDU

Ardahan'da 8 üniversite öğrencisinin gıda zehirlemesi şüphesiyle hastaneye başvurduğu bildirildi.

Ardahan'da 8 üniversite öğrencisi mide bulantısı ve kusma şikayetiyle hastaneye başvurdu

06 Kasım 2022 Pazar 21:13

İl Sağlık Müdür Vekili Dr. Ulaş Şentürk, AA muhabirine, Ardahan Üniversitesi'nde (ARÜ) eğitim gören ve KYK yurdunda kalan 8 öğrencinin yurtta kusma ve mide bulantısı şikayetiyle Ardahan Devlet Hastanesine müracaat ettiğini söyledi.

Öğrencilerin genel durumunun iyi olduğunu aktaran Şentürk, olayın neden kaynaklandığının belirlenmesi için tahlillerin yapıldığını belirtti.

 

Kaynak: Haber Kaynağı
Yorumlar
SON DAKİKA