26 Haziran 2026
  • Ankara25°C
  • İstanbul27°C
  • Bursa26°C
  • Antalya35°C
  • İzmir29°C

SAĞLIK BAKANI KOCA: "SÖZLEŞMELİ KADRO YAYGINLAŞTIRILACAK"

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, gelecek günlerde, ilçelerden başlayarak, sözleşmeli kadronun yaygınlaştırılacağını belirterek, "Yeni uygulamada sözleşmeli doktorlar daha yüksek özlük haklarına sahip olacak." ifadesini kullandı.

Sağlık Bakanı Koca: "Sözleşmeli kadro yaygınlaştırılacak"

14 Ağustos 2022 Pazar 21:23

Bakan Koca, "Beyaz Reform" etiketiyle sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:

"Önümüzdeki günlerde, ilçelerimizden başlayarak, sözleşmeli kadro yaygınlaştırılacak. Yeni uygulamada sözleşmeli doktorlar daha yüksek özlük haklarına sahip olacak."

Kaynak: Haber Kaynağı
Yorumlar
SON DAKİKA