İSRAİL'İN GAZZE'YE DÜZENLEDİĞİ SALDIRILARDA ÖLDÜRÜLEN FİLİSTİNLİLERİN SAYISI 20 BİN 424'E ÇIKTI
İsrail ordusunun, 7 Ekim'den bu yana Gazze Şeridi'ne düzenlediği saldırılarda öldürülen Filistinlilerin sayısı son 24 saatte 166 artarak 20 bin 424'e yükseldi.

24 Aralık 2023 Pazar 14:23
Son 24 saate Gazze'de 166 Filistinli daha öldürüldü, 384 Filistinli de yaralandı.
Sağlık Bakanlığı Sözcüsü Eşref Kudra, yaptığı yazılı açıklamada, Gazze'deki duruma ilişkin bilgi verdi.
Kudra, son 24 saatte İsrail'in Gazze Şeridi'ne düzenlediği saldırılarda 166 Filistinlinin daha öldürüldüğünü, 384 kişinin de yaralandığını belirtti.
Sağlık Bakanlığı Sözcüsü, İsrail'in 7 Ekim'den bu yana düzenlediği saldırılarda Gazze Şeridi'nde öldürülen Filistinlilerin sayısının 20 bin 424'e, yaralananların sayısının da 54 bin 36'ya yükseldiğini duyurdu.
Kaynak: 
Yorumlar
SON DAKİKA
İklim Krizi Akciğerleri Vurdu: Adana'da Solunum Hastalıkları Başvuruları Yüzde 20 ArttıÇukurova Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Yasemin Saygıdeğer, aşırı sıcaklar ve hava kirliliği nedeniyle göğüs hastalıkları ve acil servis başvurularının son 2 yılda yüzde 20 arttığını belirtti.12 Ağustos 2026 Çarşamba 11:30BASIN HABERLERİ
Fransa'da Tüberküloz Alarmı: Val-de-Marne Vilayetinde Peş Peşe Vakalar SaptandıFransa'nın Val-de-Marne vilayetine bağlı Ivry-sur-Seine kentinde temmuz ayının sonundan bu yana 3 kişide tüberküloz tespit edildi. Sağlık yetkilileri vakalarla temas eden kişileri belirlemek amacıyla geniş çaplı inceleme başlattı.12 Ağustos 2026 Çarşamba 11:26DÜNYADA SAĞLIK
Trabzon'da Akıllı Lens Ameliyatı Kabusa Dönüştü: Sol Gözünü KaybettiTrabzon'da gözlük kullanımını sonlandırmak amacıyla özel bir hastanede akıllı lens ameliyatı olan 56 yaşındaki Ali İhsan Aydın, operasyon sonrasında gelişen enfeksiyon ve şiddetli ağrılar nedeniyle sol gözünü kaybetti.12 Ağustos 2026 Çarşamba 11:13BASIN HABERLERİ
Kadınlarda Doğurganlığın Korunmasında 25 Yıllık Dönüm Noktası: Türk ve ABD'li Bilim İnsanlarından Dev OrtaklıkAnkara Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Murat Sönmezer ve Yale Üniversitesi araştırmacılarının imzasını taşıyan derleme makalesi prestijli tıp dergisinde yayımlandı.12 Ağustos 2026 Çarşamba 11:05BASIN HABERLERİ
Tayvan'da COVID-19 Tırmanışı: Haftalık Can Kaybı En Yüksek Seviyeye UlaştıTayvan'da 4-10 Ağustos tarihleri arasında 14 kişinin COVID-19 nedeniyle hayatını kaybettiği bildirildi. Hastalık Kontrol Merkezi, mevcut dalganın en yüksek haftalık vaka ve ölüm oranlarına ulaşıldığını açıklayarak aşı çağrısını yineledi.12 Ağustos 2026 Çarşamba 10:55DÜNYADA SAĞLIK
DSÖ'den Gazze Uyarısı: Ateşkese Rağmen Binlerce Hasta Tıbbi Tahliye BekliyorDünya Sağlık Örgütü Sözcüsü Tarik Jasarevic, Gazze'de ilan edilen ateşkese ve haftalık tahliye adımlarına rağmen binlerce ağır hastanın acil tıbbi tahliye beklediğini duyurdu.12 Ağustos 2026 Çarşamba 10:53DÜNYADA SAĞLIK
Kayseri’den KKKA’ya Karşı Umut Veren Haber: Kene Aşısında Faz Çalışmaları SürüyorYaz aylarının gelmesiyle birlikte artan kene vakalarında bu yıl 12 kişi yaşamını yitirdi. Erciyes Üniversitesi, Kırım Kongo Kanamalı Ateşi hastalığına karşı yürüttüğü aşı geliştirme süreçlerinde Faz 1 aşamasını tamamlamak üzere.12 Ağustos 2026 Çarşamba 10:52BASIN HABERLERİ
Prostat Kanseri Tedavisinde Yeni Dönem: Radyoligand Tedavisi Riskleri Yüzde 28 AzalttıWeill Cornell Medicine öncülüğünde 20 ülkede yürütülen Faz 3 PSMAddition çalışması, metastatik hormona duyarlı prostat kanserinde standart tedaviye eklenen ^177Lu-PSMA-617'nin hastalığın ilerleme ve ölüm riskini yüzde 28 oranında düşürdüğünü ortaya koydu.11 Ağustos 2026 Salı 16:55BASIN HABERLERİ
ABD'de Et ve Fermente Gıdalar Akımı: Geleneksel Soframız Dünya GündemindeABD'de kırmızı et ile yoğurt, kefir, turşu gibi fermente gıdaları bir araya getiren beslenme modeli tartışma başlattı. Türk mutfağına son derece tanıdık olan bu kombinasyonun bağırsak sağlığına etkileri inceleniyor.11 Ağustos 2026 Salı 16:53BESLENME VE DİYET
Karaciğer Sağlığında Tabağın Gücü: Akdeniz Tipi Beslenme Modeli Öne ÇıkıyorKaraciğer sağlığını korumada tek bir besin öne çıkmak yerine genel beslenme düzeni belirleyici oluyor. Uzmanlar, Akdeniz tipi beslenme modelinin yağlı karaciğer hastalığı riskini azalttığını ve organ fonksiyonlarını desteklediğini vurguluyor.11 Ağustos 2026 Salı 16:50BESLENME VE DİYET
- Geri
- Ana Sayfa
- Normal Görünüm
- © 2006 Sağlık Aktüel










