Karakter boyutu :



27 Ocak 2012 Cuma 13:56
Kansere karşı çikolata yiyin
İspanyol Gıda ve Beslenme Bilim-Teknoloji Enstitüsü’nde yapılan araştırmada, yüksek oranda kakao içeren çikolataların, bağırsak kanseri gelişimine karşı etkili bir direnç sağladığı ortaya çıktı.
Araştırmada, denek hayvanları, sekiz hafta boyunca bağırsak kanserini tetikleyen bir kimyasala maruz bırakıldı. Kakao ile beslenen farelerde kanser öncesi lezyonların daha az olduğu görüldü.
Kaynak: 

Bu haber toplam 580 defa okunmuştur
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
DİĞER HABER BAŞLIKLARI



Facebook
Google
Yahoo
Digg
Del.icio.us
Twitter
FriendFeed
MySpace













