• BIST 14331.21
  • Altın 5979.35
  • Dolar 46.5101
  • Euro 52.8001
  • Ankara 20 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Bursa 23 °C
  • Antalya 27 °C
  • İzmir 25 °C

Ardahan Valisi Öner, nöbetçi kolluk ve sağlık personeliyle bayramlaştı

Ardahan Valisi Öner, nöbetçi kolluk ve sağlık personeliyle bayramlaştı
Ardahan Valisi Hüseyin Öner, bayramda nöbet tutan sağlık çalışanları ve kolluk kuvvetlerini görev yerlerinde ziyaret edip bayramlaştı.

Vali Öner, Kurban Bayramı dolayısıyla jandarma ve emniyet uygulama noktalarını ziyaret etti.

Buradaki personelle bayramlaşan, araçlarıyla buradan geçen vatandaşların da bayramını tebrik eden Öner, güvenli seyahat için trafik kuralları konusunda sürücülere bazı hatırlatmalarda bulundu.

Devlet Hastanesi Acil Servisi ile Diyaliz Ünitesini de ziyaret eden Öner, 112 Acil Çağrı Merkezi'nde yaptığı anons ile görevlilerin bayramını kutladı.

Öner, burada yaptığı konuşmada, Kurban Bayramının huzur ve güven içinde geçmesini istediklerini, gayret ve çabalarının da buna ilişkin olduğunu söyledi.

Vali Öner'e İl Emniyet Müdürü Ünsal Hayal ile İl Jandarma Komutanı Albay Ramazan Yiğit eşlik etti.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1031 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim