• BIST 14539.61
  • Altın 6166.16
  • Dolar 46.4745
  • Euro 52.9229
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 27 °C
  • Bursa 27 °C
  • Antalya 34 °C
  • İzmir 36 °C

Aşı Yapan Sağlık Çalışanına Ek Ödeme Müjdesi!

Aşı Yapan Sağlık Çalışanına Ek Ödeme Müjdesi!
Sağlık Sen Başkanı Semih Durmuş, hastanelerde aşı odalarında görev yapan sağlık çalışanlarına 4 aylık ilave ek ödeme yapılmasının kararlaştırıldığını açıkladı.

Sağlık Sen Başkanı Semih Durmuş, hastanelerde aşı odalarında görev yapan sağlık çalışanlarına 4 aylık ilave ek ödeme yapılmasının kararlaştırıldığını açıkladı.

Konuyla ilgili sosyal medya hesabından paylaşım yapan Durmuş, “Yaptığımız görüşmeler neticesinde Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü tarafından yayınlanan yazıyla birlikte hastanelerdeki aşı odalarında görev yapan sağlık çalışanları da 4 aylık ilave ek ödeme kapsamına alınmıştır” dedi.

ek-odeme.jpeg

 

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1256 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim