• BIST 14331.21
  • Altın 5975.76
  • Dolar 46.501
  • Euro 52.9061
  • Ankara 17 °C
  • İstanbul 21 °C
  • Bursa 20 °C
  • Antalya 23 °C
  • İzmir 22 °C

Aydın'da mantardan zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı

Aydın'da mantardan zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı
Aydın'ın Bozdoğan ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen 2 kişi, hastaneye kaldırıldı.

Çamlıdere Mahallesi'ndeki dağlık alanda topladıkları mantarları pişirip yiyen T.Ö. ile F.T, bir süre sonra rahatsızlandı.

Karın ağrısı, mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle Bozdoğan Rasim Menteşe Devlet Hastanesine başvuran T.Ö. ile F.T, zehirlenme şüphesiyle Nazilli Devlet Hastanesine sevk edildi.

Tedavi altına alınan iki kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1230 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim