• BIST 14259.75
  • Altın 6018.39
  • Dolar 46.6178
  • Euro 53.0681
  • Ankara 23 °C
  • İstanbul 26 °C
  • Bursa 24 °C
  • Antalya 31 °C
  • İzmir 28 °C

Başkan Büyükkılıç, Kanser Hastalarına Tedavi Sonrası Bakım Merkezi'ni inceledi

Başkan Büyükkılıç, Kanser Hastalarına Tedavi Sonrası Bakım Merkezi'ni inceledi
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Kanser Hastalarına Tedavi Sonrası Bakım Merkezi (Hospice) projesini yerinde inceledi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, projenin hızlı şekilde devam ettiğini belirten Büyükkılıç, proje tamamlandığında vatandaşlara önemli bir sağlık hizmetini sunacaklarını aktardı.

Hospice projesi, İstanbul Üniversitesi DoktorClub Awards 2022 Türkiye'nin Sağlık Ödülleri'nde "Yılın Yenilikçi Uygulaması" kategorisinde birincilik ödülü almıştı.

Proje, 85 bin hekimden oluşan jürinin değerlendirdiği ve 17 kategoride 73 projenin finale kaldığı yarışmada yerel yönetim tarafından hayata geçirilen tek Büyükşehir Belediyesi projesi olmuştu.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1163 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim