• BIST 14317.98
  • Altın 6045.77
  • Dolar 46.6206
  • Euro 53.2165
  • Ankara 27 °C
  • İstanbul 28 °C
  • Bursa 29 °C
  • Antalya 34 °C
  • İzmir 32 °C

Bursa'da su sandığı kimyasal sıvıyı içen kişi hastaneye kaldırıldı

Bursa'da su sandığı kimyasal sıvıyı içen kişi hastaneye kaldırıldı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde, çalıştığı iş yerinde su sandığı kimyasal sıvıyı içip fenalaşan kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Mahmudiye Mahallesi'ndeki bir mobilya işletmesinde çalışan E.K. (43), iş yerindeki bir sıvıyı su zannederek içti.

E.K. kimyasal olduğu öğrenilen sıvıyı içtikten bir süre sonra fenalaştı.

İş yerindekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri E.K'yi İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürdü.

E.K. burada yoğun bakım servisinde tedavi altına alındı.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1269 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim