• BIST 14729.65
  • Altın 6237.77
  • Dolar 46.4607
  • Euro 53.1142
  • Ankara 13 °C
  • İstanbul 19 °C
  • Bursa 20 °C
  • Antalya 24 °C
  • İzmir 24 °C

Edirne İl Sağlık Müdürü Yıldırım, sağlık çalışanlarıyla bayramlaştı

Edirne İl Sağlık Müdürü Yıldırım, sağlık çalışanlarıyla bayramlaştı
Edirne İl Sağlık Müdürü Mustafa İshak Yıldırım, sağlık çalışanlarını görevleri başında ziyaret ederek bayramlarını kutladı.

Ziyaretlerine İl Sağlık Müdürlüğü hizmet binalarıyla başlayan Yıldırım, çalışanların bayramını kutlayarak güzel bir bayram tatili geçirmelerini diledi.

Daha sonra Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ve İl Ambulans Servisi Başhekimliğini ziyaret ederek personelin bayramını kutlayan Yıldırım, ardından Evde Sağlık Hizmetleri, Merkez Toplum Sağlığı Merkezi ve Aile Sağlığı Merkezini ziyaret ederek çalışanlarla bayramlaştı.

Kapıkule Sınır Kapısı'nı da ziyaret eden Yıldırım, sağlık çalışanları başta olmak üzere görev başındaki personelin bayramını kutladı.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1287 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim