• BIST 14311.72
  • Altın 5989.66
  • Dolar 46.5134
  • Euro 52.9291
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 30 °C
  • Bursa 33 °C
  • Antalya 31 °C
  • İzmir 35 °C

ESOGÜ Hastanesi'nde 2 ambulans hizmet vermeye başladı

ESOGÜ Hastanesi'nde 2 ambulans hizmet vermeye başladı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesi'nde 2 hasta nakil aracının hizmet vermeye başladığı bildirildi.

Rektörlükten yapılan açıklamada, hastanede tedavi gören hastaların nakil ve transfer işlemleri için temin edilen 2 hasta nakil aracının hizmete alındığı belirtildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Başhekim Prof. Dr. Haluk Hüseyin Gürsoy, hizmete giren ambulanslarla ESOGÜ Hastanesi'nin kapasitesinin artacağını ve daha çok kişiye hasta nakil ve acil sağlık hizmeti sunma imkanı sağlanacağını vurguladı.

Gürsoy, ambulansların hastaneye kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür etti.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1267 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim