• BIST 14729.65
  • Altın 6169.33
  • Dolar 46.4681
  • Euro 53.105
  • Ankara 16 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Bursa 21 °C
  • Antalya 27 °C
  • İzmir 25 °C

Gelin kaynananın takı kavgası mahkemelik oldu

Gelin kaynananın takı kavgası mahkemelik oldu
İstanbul'da düğün takıları yüzünden gelin ve kaynana arasında takı kavgası çıktı. Çıkan kavganın sonu adliyede bitti.

 


Muhasebeci Songül G. (21) ve Mehmet G. çifti 2016'da evlendi. İddiaya göre düğünde takılan 5 adet 22 ayar altın bilezik, bir altın takı seti, 3 çeyrek altın ve 3 adet gram altını kayınvalide Nermin G. evinde korumak amaçlı emanet olarak aldı. Düğünden 5 ay sonra eşinin askere gitmesi üzerine genç kadın, bir ay boyunca kayınvalidesi ve kayınpederinin yanında kaldı. Bir süre sonra kayınvalidesinden altınları isteyen gelin olumsuz yanıt alıp eşini de bu konuda ikna edemeyice soluğu mahkemede aldı.


ADLİYELİK OLDULAR


Habertürk'ten Arzu Kaya'nın haberine göre; Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı'nın güveni kötüye kullanma suçundan başlattığı soruşturmada ifade veren Songül G. "Gelinim altınları harcar diye oğlum askerden gelene kadar evimde muhafaza ediyorum" derken, İbrahim G. de kapkaç ihtimalini gerekçe gösterdi. TCK'de "güveni kötüye kullanma" suçu için 2 yıla kadar hapis cezası öngörülüyor.

 
 

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 8338 defa okunmuştur
Etiketler: , ,
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim