• BIST 14538.92
  • Altın 6165.76
  • Dolar 46.4777
  • Euro 52.9384
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 27 °C
  • Bursa 27 °C
  • Antalya 34 °C
  • İzmir 36 °C

Güce Devlet Hastanesi hizmete girdi

Güce Devlet Hastanesi hizmete girdi
Giresun'un Güce ilçesinde yapımı tamamlanan devlet hastanesi hizmete girdi.

Güce Belediye Başkanı Aytekin Boduroğlu, gazetecilere, 2021 yılında temeli atılan hastane binasının geçtiğimiz dönemlerde tamamlandığını söyledi.

Boduroğlu, 5 yataklı kurumun cuma günü itibarıyla resmen hizmet vermeye başladığını kaydederek, yatırımın gerçekleşmesinde emeği geçen başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Sağlık Bakanı Fahrettin Koca ile ilgililere teşekkür etti.

Üç kat olan binanın 3 bin 500 metrekare alan üzerine kurulu olduğunu aktaran Boduroğlu, Güce halkına projenin hayırlı olmasını diledi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 2269 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim