• BIST 14729.65
  • Altın 6184.81
  • Dolar 46.4626
  • Euro 53.0979
  • Ankara 12 °C
  • İstanbul 20 °C
  • Bursa 19 °C
  • Antalya 25 °C
  • İzmir 24 °C

İslahiye Belediyesi çalışanları Kovid-19'a karşı ikinci doz aşılarını oldu

İslahiye Belediyesi çalışanları Kovid-19'a karşı ikinci doz aşılarını oldu
Gaziantep'te İslahiye Belediyesi çalışanları, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı ikinci doz aşılarını oldu.

İlçe Sağlık Müdürlüğü, ilçedeki aşılama çalışmalarına katkı sağlamak amacıyla belediyenin garajına Kovid-19 Aşı İstasyon'u kurdu.

İstasyona geçen İslahiye Belediyesinde görevli yaklaşık 300 işçi salgına karşı ikinci doz aşılarını oldu.

İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural, gazetecilere, işçilerin aşı olmalarını desteklediklerini, sağlık çalışanlarına da gerekli kolaylığın sağlandığını belirtti.

Vural, belediye çalışanlarının ayağına kadar gelen sağlık hizmetinden dolayı emeği geçenlere teşekkür etti.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1200 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim