• BIST 14259.75
  • Altın 6024.02
  • Dolar 46.5095
  • Euro 53.0551
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 29 °C
  • Bursa 30 °C
  • Antalya 29 °C
  • İzmir 34 °C

Kayseri İl Sağlık Müdürlüğünce Cumhuriyet'in 100. yılı dolayısıyla fotoğraf sergisi açıldı

Kayseri İl Sağlık Müdürlüğünce Cumhuriyet'in 100. yılı dolayısıyla fotoğraf sergisi açıldı
Kayseri İl Sağlık Müdürlüğünce "100 Yıldır Aynı Aşk ve Heyecanla" adlı fotoğraf sergisi açıldı.

Cumhuriyet'in 100. yılı etkinlikleri kapsamında Selçuklu Uygarlığı Müzesi ile Kayseri Şehir Hastanesi yetişkin acil girişinde açılan sergide, Cumhuriyet'in ilk yıllarında hizmet veren sağlık çalışanlarına ve sağlık hizmetlerine ait fotoğraflar yer alıyor.

İl Sağlık Müdürü Mehmet Erşan'ın da ziyaret ettiği sergi, 3 Kasım'a kadar gezilebilecek.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 948 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim