• BIST 14729.65
  • Altın 6262.1
  • Dolar 46.4647
  • Euro 53.1227
  • Ankara 17 °C
  • İstanbul 20 °C
  • Bursa 20 °C
  • Antalya 24 °C
  • İzmir 26 °C

Kayseri'de sağlık çalışanları bisiklet turunda bir araya geldi

Kayseri'de sağlık çalışanları bisiklet turunda bir araya geldi
Kayseri'de sağlık çalışanları "Doktorlar Bisiklet Turu" etkinliğinde pedal çevirdi.

Büyükşehir Belediyesi ile Tabip Odasınca sağlık çalışanlarına moral ve motivasyon sağlanması amacıyla düzenlenen tur, Kayseri Devlet Hastanesi bahçesinden başlayıp Melikgazi ilçesi Erenköy Mahallesi'nde sona erdi.

Etkinlik öncesinde gazetecilere açıklamalarda bulunan Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, amaçlarının farkındalık yaratmak olduğunu söyledi.

Kayseri'nin spor dostu bir şehir olduğunu belirten Büyükkılıç, "Şehrimizde birçok spor etkinliğine ev sahipliği yapıyoruz. Sağlıkta en önemli şeylerden birisi spor yapmaktır. Vatandaşlarımız bisiklet sürerek ve yürüyüş yaparak spor yapmalılar." diye konuştu.

Kayseri Tabip Odası Başkanı Doç. Dr. Mehmet İlhan Şahin ile Kayseri Devlet Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. İsmail Altıntop'un da katıldığı etkinlikte, 550 bisikletli pedal çevirdi.

 

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1553 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim