• BIST 14404.44
  • Altın 6021.91
  • Dolar 46.5036
  • Euro 52.7754
  • Ankara 30 °C
  • İstanbul 27 °C
  • Bursa 30 °C
  • Antalya 34 °C
  • İzmir 38 °C

Kırıkkale'de yedikleri mantardan zehirlenen 8 kişi hastaneye kaldırıldı

Kırıkkale'de yedikleri mantardan zehirlenen 8 kişi hastaneye kaldırıldı
Kırıkkale'nin Sulakyurt ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen 8 kişi tedavi altına alındı.

5 kişinin sağlık durumu ciddiyetini koruyor.

Alınan bilgiye göre, Sarıkızlı köyünde akraba oldukları belirtilen Ganime Yorulmaz (50), Sultan (68) ve Mustafa Köseci (72), Furkan Efe (15) ve Bahar Geçer (38) ile Safinaz (48), Yusuf Berke (18) ve Ömer Batuhan Yıldırım (24), topladıkları mantarları yedikten sonra rahatsızlandı.

İhbar üzerine köye çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi.

Ambulanslarla Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi ve Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılan 8 kişiden Yusuf Berke ve Safinaz Yıldırım, Bahar Geçer, Mustafa Köseci ve Ganime Yorulmaz'ın hayati tehlikelerinin bulunduğu öğrenildi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1038 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim