• BIST 14539.61
  • Altın 6181.33
  • Dolar 46.4688
  • Euro 52.9253
  • Ankara 28 °C
  • İstanbul 25 °C
  • Bursa 26 °C
  • Antalya 34 °C
  • İzmir 33 °C

Lüleburgaz Sağlık Müdürlüğü binası hizmete açıldı

Lüleburgaz Sağlık Müdürlüğü binası hizmete açıldı
Lüleburgaz Sağlık Müdürlüğü binası törenle hizmete açıldı.

Kırklareli Valisi Birol Ekici, törende kentteki sağlık yatırımlarının hızla devam ettiğini söyledi.

Kovid-19 salgınında sağlık çalışanlarının öneminin çok iyi anlaşıldığını ifade eden Ekici, bu nedenle sağlık çalışanlarına gerek sözlü gerekse fiziksel şiddet olaylarını duymamak istedikleri kaydetti.

AK Parti Kırklareli Milletvekili Ahmet Gökhan Sarıçam da, Türkiye'nin artık sağlık hizmetleri ile dünyaya örnek olduğunu bildirdi.

İl Sağlık Müdürü Çiğdem Cerit ise hizmet binası hakkında bilgi verdi.

Konuşmaların ardından sağlık müdürlüğü binasının açılışı gerçekleştirildi.

 

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1811 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim