• BIST 14729.65
  • Altın 6262.51
  • Dolar 46.4382
  • Euro 53.1035
  • Ankara 19 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Bursa 20 °C
  • Antalya 28 °C
  • İzmir 27 °C

Mersin'de Kovid-19'dan hayatını kaybeden sağlıkçılar için fidan dikildi

Mersin'de Kovid-19'dan hayatını kaybeden sağlıkçılar için fidan dikildi
Mersin'in Silifke ilçesinde, orman yangınlarında zarar gören alanlara, Kovid-19 salgınında yaşamını yitiren sağlık çalışanları için fidan dikildi.

İlçede geçen yıl temmuz ayında çıkan orman yangınında tarımsal alanların zarar gördüğü Işıklı Mahallesi'nde, Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitiren sağlık çalışanları anısına fidan dikim etkinliği düzenlendi.

Toprakla buluşturulan fidanlara, salgında hayatını kaybeden sağlık çalışanlarının adları verildi.

Silifke Belediye Başkanı Sadık Altunok etkinlikte, sağlık çalışanlarını yaşatmaya devam edeceklerini belirtti.

Sonay Şahin de doktor eşi Erdinç Şahin'i yaklaşık 2 yıl önce kaybettiklerini dile getirerek, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.

Programa, Silifke Kaymakamı Abdullah Aslaner, Mersin Orman Bölge Müdürü Kenan Akduman ve sağlık çalışanlarıyla çeşitli kurum ve kuruluşların temsilcileri katıldı.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1560 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim