• BIST 14453.55
  • Altın 6089.23
  • Dolar 46.492
  • Euro 52.8199
  • Ankara 25 °C
  • İstanbul 27 °C
  • Bursa 24 °C
  • Antalya 33 °C
  • İzmir 27 °C

Niğde'de sağlık memuru aracında ölü bulundu

Niğde'de sağlık memuru aracında ölü bulundu
Niğde İl Sağlık Müdürlüğünde görevli memur aracında ölü bulundu.

Yukarı Kayabaşı Mahallesi'nde park halindeki araçta bir kişinin hareketsiz durduğunu gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Olay yerine gelen ekipler, araçtaki kişinin hayatını kaybettiğini belirledi.

Herhangi bir darp ve yaralanma izi bulunmayan kişinin İl Sağlık Müdürlüğü Merkez Toplum Sağlığında görevli memur Behzat Emen olduğu tespit edildi.

Emen'in cenazesi, otopsi için Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

İl Sağlık Müdürlüğü paylaştığı teziya mesajında, "Müdürlüğümüz personeli Merkez Toplum Sağlığında görevli sağlık memuru Behzat Emen'in vefatı hepimizi derinden üzdü. Merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine sabır ve baş sağlığı dileriz. Sağlık camiamızın başı sağ olsun." ifadelerine yer verildi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1769 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim