• BIST 14729.65
  • Altın 6251.98
  • Dolar 46.4668
  • Euro 53.1185
  • Ankara 14 °C
  • İstanbul 20 °C
  • Bursa 20 °C
  • Antalya 25 °C
  • İzmir 25 °C

Ordu Valisi Erol, hastaneye 1 milyon lira bağış yapan aileye teşekkür belgesi verdi

Ordu Valisi Erol, hastaneye 1 milyon lira bağış yapan aileye teşekkür belgesi verdi
Ordu Valisi Muammer Erol, Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesine 1 milyon lira bağışta bulunarak akciğer kanserine yönelik erken tanı koyma özelliği bulunan cihaz alınmasını sağlayan çifti kutladı.

Vali Erol, Almanya'da yaşayan Ordulu Sedat ve Sebanur Akyürek çiftini makamında ağırladı.

İl Sağlık Müdürü Dursun Tüzün, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Özerhan Özer, Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Ali Yılmaz'ın da katıldığı ziyarette Vali Erol, yaptıkları bağışla hastaneye bronkoskopi cihazı alınmasını sağlayan çifte teşekkür belgesi takdim etti.

Erol, örnek davranışlarından dolayı Akyürek çiftini kutladı.

Sedat Akyürek, 50 yıldır Almanya'da yaşadığını belirterek, bağış yapmanın mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi.

Sebanur Akyürek de Vali Erol'a teşekkür etti.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1192 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim