• BIST 14729.65
  • Altın 6262.1
  • Dolar 46.4647
  • Euro 53.1227
  • Ankara 17 °C
  • İstanbul 20 °C
  • Bursa 20 °C
  • Antalya 24 °C
  • İzmir 26 °C

PAÜ'de diş hekimliği öğrencileri beyaz önlük giydi

PAÜ'de diş hekimliği öğrencileri beyaz önlük giydi
Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Diş Hekimliği Fakültesi'nde öğrenim gören 103 öğrenci, 22 Kasım Diş Hekimleri Günü’nde beyaz önlük giydi.

PAÜ'den yapılan açıklamaya göre, Kongre Merkezi'nde yapılan törende konuşan Rektör Prof. Dr. Ahmet Kutluhan, beyaz önlüğün sağlığın, merhametin, vicdanın ve insanlığın güveninin timsali olduğunu söyledi.

Öğrencilerin, beyaz önlük giyerek artık diş hekimliği mesleğini hissedeceklerini kaydeden Kutluhan, "Diş hekimliğimizin daha iyi fiziki imkanlarda eğitim ve sağlık hizmeti verebilmesi için hayalimiz ve projelerimiz var. İnşallah diş hastanemizi en kısa sürede tamamlarız ve siz de burayı görerek mezun olursunuz. Mesleğinizi yaparken mesleki görevlerinizin yanında insani görevlerinizi de asla unutmayın." ifadelerini kullandı.

Konuşmaların ardından öğrencilere beyaz önlükleri Prof. Dr. Kutluhan, PAÜ Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hayati Murat Akgül ve öğretim üyeleri tarafından giydirildi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 2081 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim