• BIST 14734.5
  • Altın 6194.45
  • Dolar 46.4467
  • Euro 53.2468
  • Ankara 14 °C
  • İstanbul 17 °C
  • Bursa 19 °C
  • Antalya 22 °C
  • İzmir 24 °C

Sağlık Çalışanları İş Bırakıyor !

Sağlık Çalışanları İş Bırakıyor !
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’nın doktorların maaşına zam yapılacağını açıklaması, hekim dışı sağlık personeli ve sağlık iş kolundaki sendikaların tepkisini çekti. Sendikalar ortak bir karar alıp, 6-7 Aralık tarihlerinde iş bırakma kararı aldı.

Demokratik Sağlık Sen’den yapılan açıklamada, “Mali hakların düzenlenmesinde hekim dışı sağlık çalışanlarımızın kapsam dışı bırakılması nedeniyle 6/ 7 Aralık 2021 tarihlerini kapsayan 02.12.2021 tarih ve 2021/ 140 Sayılı Genel Merkez Yönetim Kurulu “İş Bırakma Eylem Kararı” alınmıştır” denildi. İki gün iş bırakma nedeniyle Sağlık Bakanlığından henüz bir açıklama yapılmazken, hastanelerde poliklinik hizmetinin verilmeyeceği, acil ameliyatlar dışında hastaların ameliyata alınmayacağı ifade edildi. Kanser, diyaliz ve acil hastaların tedavileri ise sürecek. 

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 1664 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim