• BIST 14729.65
  • Altın 6261.99
  • Dolar 46.4637
  • Euro 53.1117
  • Ankara 13 °C
  • İstanbul 19 °C
  • Bursa 20 °C
  • Antalya 24 °C
  • İzmir 24 °C

Zimbabve 25 bin doz "Sputnik V" Kovid-19 aşısını teslim aldı

Zimbabve 25 bin doz "Sputnik V" Kovid-19 aşısını teslim aldı
Afrika ülkesi Zimbabve, 25 bin doz "Sputnik V" aşısını teslim aldı.

Yerel basındaki habere göre, Rusya'nın yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı geliştirdiği aşıların, başkent Harare'deki Robert Gabrial Mugabe Havalimanına ulaştığı açıklandı.

Aşıları, Sağlık ve Çocuk Bakan Yardımcısı Dr. John Mangwiro başkanlığındaki bir heyet teslim aldı.

Zimbabve'de 39 bin 321 Kovid-19 vakası tespit edilirken, 1617 kişi virüs nedeniyle hayatını kaybetti.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 983 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    12345
    Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Sağlık Aktüel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0216) 606 17 18 - (0224) 334 1 335 | Faks : (0216) 606 17 19 | Haber Yazılımı: CM Bilişim