Çalışanlar için zorunlu bireysel emeklilik, 250 ve üzeri çalışanı olan kamu ve özel tüm işletmelerden başlayacak. Çalışanların maaşlarından her ay 100 lira kesilecek.
06 Haziran 2016 Pazartesi 09:19
İzlenme: 11366
Ve burası da bir devlet hastanesi
14 soruda Koronavirüs hakkında kendinizi test edin...
Gilaburu meyvesi kanserden koruyor
Endonezya’daki deprem: Ölü sayısı bin 203'e yükseldi
Yapay Zeka Devi Sağlık Sektörüne Giriyor: "Midjourney Scanner" ile 60 Saniyede Tüm Vücut Taraması
Sağlıkta Yeni Dönem: Bakan Memişoğlu "Üreten Sağlık" Vizyonunu ve Dev Yatırımları Açıkladı
İngiltere'de HPV Aşısı Devrimi: Genç Kadınlarda Rahim Ağzı Kanseri Ölümleri Sıfırlandı
ABD'de Bebek Ölümlerinde Tarihi Düşüş: CDC Ön Verileri Açıkladı